Virtual Office Coordination

When we think about starting a project or setting up our own business, we are faced with a great deal of essential administrative tasks. And that may consume precious hours of our day, which should be dedicated to strategic planning, market research, content development and face-to-face meetings. But at some point we will have to deal with these issues; your target audience is very attentive and  is always evaluating the quality of service you intend to deliver: how long it takes to you to respond to a message, the quality of the content you are delivering and your ability to write in Portuguese and English. At some point you need some administrative support so you may focus on activities to expand your business and get stablished.

 I have a solid experience in administrative services at the board level and 10 years experience in administrative coordination and supervision positions. Efficiency in secretarial routine administration and strong ability to work with priorities. High performance in working remotely in tasks such as: responding to emails and phone calls, scheduling meetings with participants in different time zones, booking travel and accommodations, organizing calendars, keeping on line records, event planning, budget planning and management. 

I´m also very good in managing social media web platforms such as, Linkedin and Facebook.  

It maybe be exactly what you are looking for. 

Serviços Administrativos Virtuais

Quando pensamos em iniciar algum projeto ou montar o próprio negócio, nos deparamos com uma grande quantidade de tarefas administrativas essenciais. E que podem ocupar muitas horas dos nossos dias, horas essas que deveriam ser dedicadas para planejamento estratégico, estudos de mercado, desenvolvimento de conteúdo e reuniões presenciais. Porém em algum momento teremos que lidar com estas questões, mesmo porque o seu público alvo está muito atento à qualidade do serviço que você se propõe a prestar: quanto tempo você demora para responder à uma mensagem, a qualidade do seu texto, sua habilidade em redigir em português e inglês.

Você pode precisar de uma ajuda administrativa pontual para dedicar tempo para expandir o seu negócio e estabelecer-se.

Possuo sólida experiência em atendimento a executivos no nível de diretoria e experiência de 10 anos em coordenação administrativa e cargos de supervisão. Eficiência na administração da rotina secretarial e forte habilidade para trabalhar com prioridades. Alta performance em atendimento remoto para líderes e equipes na execução das seguintes tarefas: responder a e-mails e telefonemas, agendamento de reuniões com participantes em diferentes fusos horários, reserva de viagens e acomodações, organização de calendários, arquivamento e manutenção de documentos on-line, organização de eventos, planejamento e gestão orçamentária.

Possuo bons conhecimentos para administrar mídias como site, Linkedin e Facebook.

Pode ser exatamente os serviços que você procura.

Price | Valor

R$ 35 - 55/h